Nikola81
brojevi na koje se niko ne javlja su oni ostavljeni za povlastene, rodbinu, prijatelje, komsije/ne mogu nikako da ih skinu sa vrata ba su se dosetili da svaki dan unapred ostave neke brojeve/
... a najvise za ove bez obraza bezobrazne botine koji obavljaju sve za 10 minuta
bio malo pre da predam nema zive duse u salter sali proziva ljude koji su se upisali jutros a njih nema,pitam ga da li mogu da predam posto se vec dvoje njih ne pojavljuju kaze ne moze nisi na spisku,dodji ujutru pa se upisi kod dezurnog policajca. Toliko o njihovoj orgnizovanosti
U januaru sam detetu izradjivala pasoš. Usput, posto nije bilo guzve ( 3 osobe ispred mene) predala sam i za vozačku. Papirnata inače bi još koju godinu važila. Niko me nije odvraćao sa obrazloženjem da imam vremena još i slično. Za manje od 10 minuta sam obavila. Zašto čekati uvek zadnji momenat?
Komšo, nije istina to što pišeš. Pre pola godine mi je (srećom) isticala stara vozačka pa sam je bez problema zamenio. Ispred mene je bio samo jedan čovek kom je vozačka isticala sad u junu, i hteo je da je zameni ranije. Službenica ga poslala kući - "Nema potrebe, imate vremena." Mogu da zamislim kako se čovek sad ludo provodi.
Po važećem propisu zahtev za novu vozačku se podnosi NAJRANIJE mesec dana pre isteka stare, sem u posebnim okolnostima koje se moraju pismeno pravdati.
Tako da NIJE narod kriv ovaj put, činjenice ne podržavaju tvoju logiku.
Ne znam zašto dolaze u 4 ujutru, baš mazohizam. Pre dve nedelje sam došla u 7 i čekala sat vremena da dobijem termin. Drugarica mi bila još pametnija, pa je pre 3 dana došla u 8 i odmah ušla i dobila termin. A kad dobijete termin odete kući ili na posao ili šta već, radite nešto do zakazanog termina, niko nije "osuđen na čekanje do poslepodnevnih sati".
Čitajući komentare dve suprotne strane - one koja pljuje po vlasti kuckajući po tastaturi (redove u NS-u inače nije uveo Vrhovni vođa, ne valja ovaj sistem godinama unazad), i one koje ponosno izdižu sebe jer su poslušni građani koji postupaju bez pogovora i na vreme, jedini zaključak koji se nameće da smo sami sebi najveću neprijatelji. Lepo je Arčibald Rajs rekao stotinu godina ranije. I ništa se nije promenilo....
A koja je razlika hocete platiti tu dozvolu sada ili da ste je platili pre 6,7 2 ili 3 meseca, kada je svakako platiti morate?
Eto niste platili pre toliko pa vas je sacekalo sada...ali zar je to razlog da cekate zadnji momenat??? Znaci da je zadnji dan bio 22 avgust vi bi svi dosli 21 avgusta i stali u red???
Ko nije aktivan vozac moze i posle 10.06. da preda zahtev.Nevozim vec 2 god. i traje mi papirna do 2020. tako da nemam ovih problema,a verujem da trecina gradjana sto ceka ceo dan u redu nije svesna da im vozacka vazi do datuma na njoj(papirna) samo sto nesmuju voziti posle 10.06. a ako se odluce za voznju i zaustavi ih saobracajac,mora mu se dati 20 eura kazne na licu mesta???!!Ja glupan pomislio da je u ovoj nedodjiji valuta za placanje dinar!!
Nekom je puno i tih 1700 dinara, platim dečije eskurzije, platim knjige za školu (školstvo je kod nas inače besplatno), platim fotografisanje dece, platim komunalije i sve ostale troškove stanovanja. O troškovima hrane neću ni govoriti, naravno da ljudi skupljaju pare i da im nije nimalo lako da odvoje 1700 dinara za dozvolu, 400 dinara za ZK, 1200 dinara za LK + ......
Zato su i obavestili ljude pre godinu dana i s vremena na vreme podsećati da bi svi blagovremeno zamenili svoje vozačke da se sada ne bi u nedelju dana stavili svi i pravili ovo sto prave sada.Da je samo po jedan dolazio svaki dan u tih godinu dana sada ne bi bilo ove gužve.
A to vađenje da nisu bili obavešteni i da ne gledaju svi tv i ne čitaju novine je glupost...Kako su sada obavešteni i stoje u redu, ko ih je sada obavesti jadne?
A što se tiče ovog drugog.. Po vašem bi onda trebalo da zadnjih dve nedelje pre isteka roka zaposle na svakog građanina Novog Sada po jednog službenika koji će čekati samo njega da gospodin dodje bas kad se njemu prohte.
Malo bezobrazno i samozivo razmišljanje.
Ovde pored mnogobrojnih bot komentara ima i nekoliko razumnhi predloga za opravdan bunt gradjana.
Da vam ne bude teško, kopirajte ili napišite neki smislen komentar i posetite ovu adresu:
http://www.parlament.gov.rs/narodna-skupstina-/kontakt.939.html
Izrazite svoj bunt i postavite adrese poslanika i ministara koje znate.
Ma vidi, i treba da cekate, jeste u pravu ste svi su krivi samo vi niste.
I vlast i Vucic i policija i sistem i pare i administratori koji rade u policiji i ne znaju da poprave sistem kad padne i svi u pm.
Samo ste vi svi u pravu jadni neobavesteni!
Nista onda sedite na betonu i cekajte, ponesite satore i pribor za kampovanje i uzivajte.
Prvo se zahvalite svima koji su glasali za SNS, a pretpostavljam da ih u tim redovima ima vise od 80%, a onda lupajte glavom o zid i budite ljuti sami na sebe jer cekate minut do dvanaest za sve. Rezervisite odma mesto i za pasose, posto verovatno niste obavesteni da vam isti isticu za mesec dana.
Kada neko donese odluku da se neki dokument mora zameniti do nekog roka onda pre toga mora obezbediti uslove da to može i ispuniti. Ako se dokument menja do 10 juna onda je moja lična odluka kada ću to uraditi. Ako želim 10-tog onda ću otići 10-tog i očekujem da mi tada zamene taj dokumenat. Šta znače opaske zašto nisi pre godinu dana, pre 6 meseci, pre mesec dana? Ja hoću 29. maja i očekujem da to i uradim tog dana. Ako nisi imali uslove da ispoštuju svoju uredbu onda su trebali da ostave zamene sa redovnim isticanjem roka važenja. Kada ćemo početi da poštujemo sami sebe. Ja sam lično sve obavio preko e-uprave bez maltretiranja ali mali broj ljudi to može sebi da priušti zbog tehničkih uslova.
Istina je upravu si trebao bi da postoji ukoliko je korišten taj e-mail za registraciju.
Pošto kao što rekoh pomagala sam silnim kolegama a o rodbini da i ne govorim čisto vam navodim neke primeree od milion da vam pomognem
Primer 1: Čipovane L.K. su krenule pre 5 godina moja baka želi odmah, ja negde pročitam da može termin da se zakaže preko e-uprave, registrujem joj nalog i zakažem termin. Za sebe nisam vadila novu l.k. sve dok mi je papirna važila što je bilo do pre nekih 1,5 god. Hoću isto da zakažem termin, cvrc ne može taj e-mail jer sam ga koristila za bakin nalog nekih 3 godine pre moje registracije čega se nisam odmah setila. Ok registrovala sam na drugi e-mail .
Primer 2: Krenula ova ludnica sa knjižicama izmedju ostalih pomažem i ujaku da podnese zahtev pravim mu i e-mail jer on to ništa nema ali ne možemo da registrujemo jer dobija istu poruku kao ti vezano da jmbg. Ja ga isto pitam jesi li nekada... on naravno odgovara da nije, pa on to ni ne zna itd. Zatim ga pitam kada si vadio čipovanu ličnu, on odgovara pre koju godinu, naravno sledi pitanje kako i gde si išao, on odgovara....."pa jao kum Pera) mi je nešto bio zakazao termin bla, bla. Suština je da mu je kum Pera tada pre xy godina napravio nalog da mu pomogne javio mu termin a moj ujak nije imao pojma ni kako se to radi.
Što se tiče podrške potpuno si upravu da su trebali da ti odgovore. Meni su uglavnom odgovarali u toku istog ili najkasnije sutrašnjeg dana. Pisala sam im na office@deu.gov.rs
I sta, zato sto nema para sad ceka u redu ?
Sta, jel skuplja pare za novu vozacku dozvolu godinu dana?
Posto se toliko vec prica o novim vozackim dozvolama.
Kakve veze ima jel ima para ili nema?!
Ja sam podneo zahtev preko e-uprave, platio i sve je u pocetku bilo u redu da bi mi posle nedelju dana stiglo obavestenje da ne mogu da mi izdaju dozvolu na ovaj nacin i da moram licno da dodjem. Nemam nikakvo ogranicenje upisano u dozvolu i vec sam jednom produzavao bez ikakvih problema. Na pitanje zasto ne mogu da mi izrade dozvolu, nisam dobio nikakav odgovor.
Toliko o nasoj naprednoj upravi...
Au ma taj Vucic haos pravi. Na stranu to sto se menjaju vec 3-4 god. Ma najbolje sacekas zadnji dan pa pljujes na sav glas i drzavu i Vucica i vlast. Berite se u pamet ljudi. Na izborima 2000 je izabran kapitalizam i sad kom obojci kom opanci.
I, sad kad je došlo krajnje vreme, vaš bunt je ovde, na internetu. Pa, dragi moji komentatori, pogrešili ste. Trebali ste da uradite jednu od dve stvari - da promenite dokumenta na vreme ili - da pokrenete sveopšti protest protiv ovoga. Niste uradili nijednu od te dve stvari. Sad čekajte u redovima i bunite se po komentarima. Nažalost, očigledno za bolje niste.
Je l' sistem loš? Jeste. Da li ga treba menjati? Da. Da smo normalna zemlja kao što nismo, zakazivanje bi bilo putem interneta i to ne na ovaj način koji je sada, zakomplikovan, radilo bi se u tačno zakazanom terminu, a dokumenta bi stizala na kućnu adresu. Nezadovoljni i lenji šalterski radnici ne bi radili tu gde rade, ne bi radio samo jedan šalter i ne bi se uzimala pauza kako se kome ćefne na period mnogo duži od zakonskih 30 minuta. CEO sistem je loš, shvatite, CEO. I kad to kažem, ne mislim samo na izdavanje dokumenata, već na kompletno uređenje države. Mnogima je to jasno, dovoljno je samo pročitati ovakve vesti i shvatiti. Nekorektno je, i da se razumemo, to je slaba reč, što stare vozačke dozvole moraju da se menjaju pre njihovog isteka, ali zakonodavci su tako predvideli i to je to. Mora se uraditi, hteli vi ili ne. Je l' neko od vas uložio neku protestnu notu povodom toga? Je l' se neko obratio nekome iz vlasti povodom toga? A šta da je na adresu nekog poslanika ili nekoga iz vlasti stiglo recimo 200.000 pisama vlasnika starih vozačkih dozvola koji kažu da je apsurd menjati stari dokument? Možda bi onda nekome i dozlogrdilo da prima takve protestne note od građana koji su ih birali, pa ne bi dozvolio ovo sada. Mislite da će vas policajac pustiti sa starom ako mu kažete da bojkotujete novu vozačku dozvolu? Ne, ne, dobićete kaznu kao i svi ostali ili ćete morati da mu gurnete hiljadarku ili dve da bi vas pustio.
Razumem ja sve besne komentatore ovde koji su izrevoltirani ovim, pa i komentarima nas koji kažemo da se ne treba čekati poslednji momenat, ali hajde ovako da postavimo stvari - to što ste vi čekali poslednji momenat ne predstavlja nikakav bunt, nikakav revolt, nikakav protest. Državu i grad ne interesuje to što vi čekate u redovima i ne gledaju to kao iskazivanje protesta. Samo vide nepregledne redove ovaca. Sami ste sebi uskočili u stomak. Bunt i protesti su na ulicama, ispred institucija, bombardovanjem izabranih poslanika da se glasa za ono što narod želi, a ne za to šta njima najviše odgovara. Svi znamo kako se u Srbiji protestuje, ako se to može nazvati protestima. Pa, posle izbora su bili studentski protesti koje je vlast u potpunosti izignorisala. Briga ih, zato što su mlaki, zato što su kratkog daha, zato što im se ne priključuje cela Srbija. E, zato vi sad stojite u redovima, jer se ne bunite nigde drugde osim na internetu.
Ja sam bio pre 3 meseca da uradim novu vozacku, pola sata sam cekao! A proslo leto kad sam isao po licnu kartu nikog nije bilo za vozacke dozvole i znam da su cesto pominjali da treba da se naprace nove jer isticu 2017. Jeste kod nas ceo sistem katastrofa i bukvalno se za sve ceka i sve je usporeno, ali da nisam bio svedok ne bih verovao da smo i mi takvi da svi cekamo zadnji momenat za sve i posle nam drugi kriv...
Nisam se nikada ranije registrovao preko e-Uprave jer nisam znao ni da postoji.
Takodje ako sam"zaboravio" sifru moj email bi trebao da postoji u bazi...a ne postoji.
Znaci nije do mene nego do loseg sistema. Kao dokaz tome, na moj e-mail vec vise od par dana nemam nikakav odgovor od podrske !
Toliko o tome !
Po minusima se vidi kako necete sami sebi da priznate da ste sami krivi!
Sta ste cekali do sada?
Imali ste vremena na pretek...ja sam dozvolu zamenio pre mesec ipo dana za bukvalno 10 minuta!
Kada sam dosao posle podne nikoga nije bilo ona zena sto radi sama, smorila se, bio sam prvi na redu, preko interneta sam video sta sve treba da platim,tako da sam dosao sa vec placenim uplatnicama.Zena odradila sve za bukvalno 5 min, i to sve sa slikanjem!
Dosao za desetak dana opet opusteno usao i opet prvi na redu..uzeo dozvolu za 5 min i izasao. Da ste i vi tako uradili ne bi sad cekali ceo dan u redu.
I nije kriv ni sistem, ni vlast, ni bilo ko i bilo sta drugo nego samo vi, jer za sve cekate zadnji momenat.
Meni samo nije jasno zašto u Srbiji i ostalim ex. YU republikama živi još uvek onaj stari sistem da se sve vrste dokumenata još uvek moraju vaditi u policiji. U većini država vozačke i saobraćajne izdaju agencije za saobraćaj. Lične karte izdaju pošte, banke, velike firme nešto poput našeg NIS-a, Elektrovojvodine, ... tj. svaka ustanova koja u svom sistemu ima odeljenje sa mašinom koja izrađuje plastične kartice. U većini zemalja ko ima vozačku dozvolu nije dužan da vadi i ličnu kartu, vozačka dozvola mu važi i kao lična karta. Policija sa tim glupostima nema nikakve veze. U većini zemalja policija ne izdaje čak ni registarske tablice, to rade razne agencije a registracione nalepnice se šalju poštom u koverti i to od strane lokalne poreske uprave ili neke druge agencije. Ono što još uvek policija u svetu radi je samo izdavanje pasoša i ništa više.
Ja prvi put cujem za nove vozacke.
Blago vama sto ste sve obavili na vreme, ali na koji nacim smo mi kao trebali da budemo obavesteni da vozacku treba zameniti. Na vozackoj pise da traje do 2019, ko se jos raspituje da li je mozda treba promeniti dve godine ranije.
A da, svi citaju novine i gledaju tv. Ko to ne radi, nije normalan, i treba da plati kaznu.
Cekala sat vremena za predaju jer je radio samo jedan salter, i uletela je pauza. Pola sata duze kod podizanja, bilo nas je 7 u redu. Tako da nemojte reci da se ne ceka kad dodjes na vreme, a bila je cica zima....
Nešto tu neštima. Ne može se čekati do posle podne, jer kad je jako gužva, brojevi se podele do 8 ujutru. Živim blizu, pa sam nekoliko dana svraćala oko 8 da proverim ima li slobodnih termina. Evo juče sam uspela zakazati, došla uveče u 20:15, čekala 3 min., 2 min. bila u kabini i za dve nedelje će biti gotova vozačka.
.... negde u tekstu stoji da je jedino takva situacija u NS ! Da li je to zato sto jedino u NS nije pobedio premijer, predsednik, buduci patrijarh .... ili sta vec ? ;)
Ja sam i zaboravila kada sam zamenila vozacku dozvolu. Nije bilo guzve i bila je gotova za nekoliko dana. Tako je bilo i sa saobracajnom, sa licnom kartom (koju sledece godine menjam jer joj je istice vaznost od 5 godina; tada su licne karte izdavane na 5 godina) a takodje i za zdravstvenomi pasosem. Zamena dokumenata uradjena i odradjena na vreme. Dokle ce se tolerisati "dobri" nas obicaj: dokumenta menjati u poslednjem trenutku pogotovu kada istekne predvidjeni rok za zamenu i tada praviti u guzvu i nervozu. Malo dobre volje, postovanje propisanih rokova i svi zadovoljni.
Parola "nada umire poslednja" ovde ne važi!
Ljudi, urazumite se!
Vama "država" USKRAĆUJE prava, a to je poništenje važeće vozačke dozvole za koju je plaćena naknada za izdavanje i određen rok važenja!!!
Pa čekao se poslednji momenat da bi neko iz vlasti presekao tu ujdurmu i zaštitio i građane i radnike MUP-a. Ali očigledno u vlasti nema normalnih!
Ovim gestom se inače, i u budućnosti stvaraju redovi i maltretiranja, jer će se i sve sada izdate vozačke istovremeno i menjati!!! I opet po građanima i radnicma MUP'a. Zbog nekoliko usijanih budala na vlasti.
1. Novi Sad je pastorce, kao i cela Vojvodina uostalom. Ponasaju se prema nama kao prema koloniji. Ali sami smo krivi za to.
2. Sve se radi u poslednji cas - tipicna srpska posla. Ja sam moju dozvolu zamenio pre 2-3 godine, vec sam i zaboravio na to. Knjizicu odradio pre tacno godinu dana, pre guzvi. Registrujem kola uvek najranije moguce - 30 dana pre. Jbg takav sam. Nemam turskih gena.
Prijava preko e uprave nema veze s pameću. Jednostavno, ne funkcioniše, čak ni ti programi za registraciju lične karte, koje je potrebno instalirati, a koje skidate direktno sa sajta, ne funkcionišu kako treba. Ja sam pola dana pokušavao i nisam uspeo, stalno dobijajući poruku da nisam izvršio registraciju lične karte... Opšta ludnica, najstrašnije je kad si u njoj, a ne znaš kako da pobegneš!
I onda čitaš ovde izlive gnoja, gomile botova, kako smo mi ustvari budale, a ne oni koji su ovo smislili. Mo'š misliti, oni su to objavili još kad ikad da se dozvole moraju promeniti... Ja ću opet pitati, sa svesnim rizikom da ću nekog pomahnitalog bota zdravo najediti, zašto??? Zar nije potpuno normalno da građani, kako im ističe određeni dokument, u ovom slučaju vozačka dozvola, kada dođu da ga obnove dobiju ga u novom izdanju, pa neka taj proces traje još 4 godine, koliko bi bilo potrebno, da se sve papirne dozvole zamene??? Zašto je potrebno svesno napraviti haos, umesto da se u PU, za mesec dana, izda hiljadu dozvola, ili nešto više, svesno se ljudima stavlja omča oko vrata i traži se od njih da urade nemoguće tj da odrade 50 puta više zahteva. Da ne jedim više... Kad mi toliki ovde kažu da sam pijan, da legnem u blato i počnem da se valjam.
Recimo ja 4x sam cekao ceo red celo pre podne i izlazio sa posla jer su im svaki put kompjuteri "padali" a inace sam na vreme sredjivao sva ta domumenta.
Ne koristiti niko tvoj jmbg nego si verovatno ranije registrovao nalog na e-upravi, recimo ako si za knjizicu podnosio. Pokusaj da se setis, za nekoliko ljudi kojima sam pomagala da se registruju sam imala slicnu situaciju, zaboravili su da su vec nekada registrovali nalog, recimo pre 3 godine da zakazu termin za vadjenje nove l.k. Ljudi, jednom samo registrujete nalog a ne svaki put kada nesto zakazujete, narucujete, radite dozvolu.
Ja sve odradio, dosao u 5 ujutru, sacekao red, sve uplatio i rekli mi da dodjem za 7 dana. Dodjem posle 7 dana i kazu oni meni da je kartica izradjena ali ne znaju gde je. Verovatno je koleginica iz druge smene zagibila negde?!? Dodjite u ponedeljak pa cemo je pitati!
I ko je ovde luud?
Ovo je uzas zaista sva birokratija u Novom Sadu je uzas, lose organizovana sa manjkom ispostava, saltera itd. Inace ja sam vozacku prosle godine zamenila preko e-uprave i proces nije kompleksan nego je jedinu smetnju vecini moze da stvara citac l.k. . Ja sam to obavila na poslu jer treba 5 minuta a tamo imam citac. Savet svima koji mogu neka urade tako... na samu dozvolu sam cekala mesec dana ali to je do mup-a ali posto mi nije bila zurba to mi je bilo ok. Dok recimo knjizice, kao sto i sami znate cekamo evo 6 meseci.
koliko sam ja primetio, a živim dovoljno dugo u ovoj "državi", ovde retko šta funkcioniše!
Zar je bolje stanje u zdravstvu(zakazivanje preko kol centra)?
U prosveti (imenovanje direktora Karlovačke gimnazije)?
U sudstvu (Savamala, grafit u Gimnazijskoj, atentati...)?
Da ne pominjem bezbrojna kršenja prava radnika, neisplaćivanje zarada itd itd.
Da ima i naše krivice, ima je, ali samo u tome što pravdu ne uzmemo u svoje ruke.
PROMENA SISTEMA!
Slazem se sa vecinom, sami ste krivi, vec godinu dana se prica o zameni vozackih dozvola, zadnjih par meseci pogotovo...Supruga i ja smo bili u aprilu, NIKOGA, zive duse...prvi bili na redu, dosli za dve nedelje po vozacku, opet NIKOG, i opst prvi na redu...sto cekate zadnji momenat za sve?? Ko vam je kriv?
Tako i za pasose! Verovatno ce u junu i julu nociti ispred i dolaziti u 4h ujutru da stanu u red!
Sta vi niste znali u martu ili apriku da cete morati da produzite deci ili sebi pasose?
Ma daaaaj...Srpska posla...sami sebi prave sr**nja uvek i u svemu. Posle su svi drugi krivi.
Nudim se da uradim ispocetka informacioni sistem za vozacke, dajem im 3 meseca da ga testiraju, ako bude radilo sve bez problema neka mi plate 2 puta manje nego sto su platili postojeci.
prosle godine sam na vreme krenula da zamenim vozacku, negde u junu, u osmom mesecu trudnoce. sacekam lepo red, nije bilo puno ljudi. pozdravih se sa snajkom, ona baci pogled na papire, I kaze dodjite u avgustu. vozacka moze da se zameni tek mesec dana pred istek. bas je bilo briga za situaciju. tako da svi vi mrzitelji po difoltu, oladite
Oni građani koji su "blagovremeno" zamenili inače važeću vozačku dozvolu, sada likuju u svojoj "pameti", i podržavaju ovakvu suludu "državu" da može i dalje da se iživljava na svom narodu.
Pa, ako je država izdala neki dokument, mora se toga i pridržavati, a ne poništavati i blamirati i sebe i građane.
To govori više o državi i onima koji su ostali da životare u njoj!
Različiti stavovi u komentarima a i jedni i drugi su manje-više u pravu. Dakle, ja sam pre nedelju dana obavio sve bez problema ali i pored toga stoji da PU Novi Sad nije dobro organizovana. Portal e uprava zahteva malo "dumanja" pa i ulaganje u čitač kartice i ima tu još dosta prostora za poboljšanja ali delom obavlja funkciju virtuelnog šaltera. I sad nakon ovog ako neko misli da sam ja bot ili pametnjaković a možda i heroj ja mu ništa ne mogu :-)
Čuvajte živce, ajd uzdravlje!
Pričajte narode šta god hoćete, ali krivi ste, kao i za sve drugo. čekate 5 do 12. tek kad vas zakon natera dignete dupe. E pa sad lepo čekajte. Što se mene tiče neka bude red i do Štranda
Pa da li je moguće da se čeka poslednji trenutak, ovde sistem nije kriv i ne znam što tako pišete
Krivica je svakog od nas što ovakve stvari ne radi na vreme, menjanje vozačke traje više od godinu dana ali mi volimo da čekamo u redovima...
Nije istina da ljudi cekaju poslednji momenat.
Od Maja pokusavam da izvadim vozacku.
-Dodjem prvi put popodne , kazu " Moras doci ujutru u 8:00"
-Dodjem za par dana ujutru u 8:00, kazu mi : "Moras doci u 7:00"
-Treci put dodjem u 6:30 : Kad ono red ofd 500 ljudi.
-Kupim elektronski citac kartice, odem na sajt ministarstva da online podnesem zahtev :
Ne radi im registracija na sajt, moj JMBG navodno vec neko koristi, ne odgovaraju na mail, a na telefon se niko ne javlja.
Definitivno Sup Novi Sad nesto treba da menje. Zaista se u Beogradu sve brze zavrsi, bez veze, bez redova i slicno. A vi koji ste znali da treba da se zakonski mora promeniti do juna a o tome se pisalo i pricalo godinama sta da vam radimo. Mada oni koji inace ne voze, uopste ne moraju da trce, nece im propasti vozacki ispit. Ali oni koji voze, sad jbg cekajte kad ste cekali poslednji momenat. I ne treba slika, ne zbunjujte javnost losim informacija.
Novi Sad je jedini grad u zemlji koji STALNO i unazad oko 30 godina ima redove ispred MUP-a , za LK, za pasoš, za saobraćajnu dozvolu , za sve.
Tako da to nije vest.
Vest bi bila da gradjani u MUP NS dobijaju svoje dokumente odmah i bez redova kako to funkcioniše u ostalim gradovima u Srbiji
Ja sam bio iznenadjen kada sam saznao da Begradjani,Nišlije , Kragujevčani i svi ostali dobijaju svoja dokumenta bez čekanja u redovima...
Komplikovana procedura za izdavanje svih vrsta dokumenata je specifičnost Policijske uprave u NS koja je već postala tradicija
Slazem se da je problem sto ovde svi cekaju poslednji momenat, ali rok traje do poslednjeg dana i tako je kako je. Ne bih ovo vezivala za ovu vlast jer je isto stanje bilo i za vreme prethodnih vlasti, a ova vlast je i u Beogradu, i u Nisu, i svuda sve funkcionise osim u Novom Sadu. Ovde postoji red za sve. Vozacke su problem samo trenutno. Mnogo su veci problem registracije vozila i promene prebivalistva, na kojima je guzva tokom cele godine. Kljucni problem su bahati, lenji i korumpirani salterski radnici, koje njihovi sefovi ocigledno ne mogu da dovedu u red sami, a istovremeno ih stite od onih iznad sebe tako da tim salterskim radnicima ne moze niko ni da stane na put! Dok se ne pootpusta vecina tih drskih salterskih radnika, nece se resiti ni guzve ni redovi u Novom Sadu. Mora se vec jednom stati na put tom bezobrazluku i neradu!
Samo otidjite u PU Novi Sad u Kralja Petra za registraciju vozila. Ne radi stampac. Samo jedan radnik na salteru koji zvace zvaku i igra igricu na telefonu dok ljudi čekaju. Neljubazni . Tako je svake godine kada odem da registrujem vozilo. Sramota za Grad Novi Sad
Taj slucaj je u vecini opstina u kojima nema ni adrekvatnog prostora za prosirenje, ni radnika, a o opremi na salterima da ne govorimo! Problem bi bio lako resen da skinu "zabranu zaposljavanja" i uprvnim poslovima novom sistematizaciom vrate broj radnika koji je neophodan za taj obim posla. Ja vec dve godine cekam premestaj u NS na cega je odgovor nema mesta, nema ocina...
Bruka je uopste za PU Novi Sad sto dozvoljava redove i guzvu. Rec je o ocigledno nesposobnim rukovodiocima koji nisu u stanju da organizuju proces rada. Takodje je potrebno proveriti svakog ko je otisao na bolovanje kako ne bi radio i zestoko kazniti i doktore i radnike koji koriste lazna bolovanja.
Zato su takve guzve. Problem je i zastarela oprema koja je dobijena, ali lose rasporedjena.
Nadam se da ce novi nacelnik napraviti red u onom javasluku.
MUP bi trebao po logici da je najorganizovaniji i da ostalima u drzavi sluzi za primer medjutim slika iz teksta pokazuje pravo stanje stvari. Za ovo nema objasnjenja, ovo je javasluk!!
Guzve su trebale da se pretpostave s obzirom da je 10-ti Jun blizu.... organizovani kao talibani.
Moja vozačka važi do 2020. godine, a teraju me da je menjam 2017. godine.
Daju mi atest za tng u kolima na 10 godina pa me teraju da opet platim atest za 5 godina pa ko je ovde lud? Zato čekam zadnji momenat, iz revolta prema lopovskom sistemu.
Nisam je promenio al i nisam nesto specijalno ostecen, posto sam "lizalicaru" voljan dati 1000 dinkica da se okane mene i ide da jede pljeskavicu negde.
Ali mnogo je ljudi koji nemaju vreman da ovo odrade.
A ja vam garantujem populisticki potez vodje, sad ce produziti makar na godinu dana uz obavezno pustanje iz zatvora svoje nove dilerske ekipe...
Srećom smo se preselili u Sremske Karlovce i ispostavilo je da je to pravi raj, jer nema čekanja u sup-u, opštini, pošti... svuda jedno ili njih dvoje ispred vas. Danas sam bio u sup-u i video samo njih dvoje koji trebaju izraditi nove vozačke.
Mi sto smo pre mesec dana izvadili novu dozvolu nismo pametni nego ste vi glupavi , zbog takvih komentara mi bas nije zao nekih ljudi sto ce da cekicaju , nekada su tu isto bili redovi i kad ih je opozicija pitala za red ljudi su rekli da su srecni sto cekaju secer od 6 dinara i onda je jedan cica napao novinare i rekao citiram : " jebo vam Milo Djukanovic mater , ovo je Srbija ".Setite se Mila Djukanovica dok budete na 30 stepeni cekali u redu :) Poyyy
@Ivan
Cekanje
Ja bih svima ovima sto su cekali do poslednje nedelje oduzeo dozvolu na mesec dana pa ce nauciti da dolaze na vreme kad budu malo vise pesacili. Podneo sam zahtev i podigao je za 15 minuta pre pola godine.
Sta vas je to odradilo pre mesec dana , sudeci po
Ovim komentarima pa se pitam ko su onda ovi ljudi sto cekaju svaki dan po ceo dan !? Ili ste mozda samo botovi pa zaradjujete za sendvic ...cuj moze preko portala ali treba da imas citac licne karte
Ove heoje sto prekoravaju, zasto da menjam ako mi pise vazenje 10 godina? Zasto niste heroji pa vasem seficu predlozili menjanje kako kome istekne? Ah da, treba para za vase sendvice. Presesce vam. Svi su pobegli od beogradskog ludila pa pustite i nas.
Zamenio sam vozačku dozvolu pre sigurno dobrih godinu i po, ako ne i više, dana. Mislim da je u celom objektu bilo još dvoje ljudi osim mene, a samo ja sam došao da predam zahtev za vozačku. Ne branim sistem, ali ne mogu ni da se sažalim na ove ljude koji su čekali poslednji momenat da zamene vozačku. Da su to uradili na vreme, ne bi im trebali slobodni dani, već su mogli to da urade prepodne, poslepodne, uveče... Kod nas se uvek čeka poslednji momenat za sve. Glupav bunt, a kad dogori, onda frka-panika...
Ova vlast NIŠTA ne ume da organizuje., pa ni zamenu vozačkih dozvola. Krivi su što ne propuste priliku da maltretiraju građana kad kod treba da im služe jer su oni tu da bi služili građanima.
Krivi su i za pad kompjuterskog sistema jer ne su bili dužni da ga instaliraju da ne pada.
Ova vlast je savršena samo u marifetlucima kada novac iz budžeta prebacuju u sopstvene džepove. To rade kreativno, brilijantno što mi je potvrdio finansijski forenzičar koji se obučen, školovan za praćenje tokova novca.
Takav problem lako se rešava. Instaliraju se 3 prava, jaka servera, jake radne stanice, sve se to poveže optičkim kablovima, za kompjutere stave zaposlene od 25 do 45 godina ( zbog brzine) pokaže se zaposlenima kako da rade. I to je to.
"U MUP-u nismo dobili odgovor na koji način će se rešiti ovaj problem."
Boli ih đ..a
Ali zato, nemoj neko da je dobacivao zgodnim devojkama u redu, jer će odma' u apsanu..Zakon mora da se poštuje.
Ja sam to uradio online. Stigla mi je vozacka na kucnu adresu postom. Odkada sam se preselio ovde u Kanadu nemam vise nikakvih problema sa menjanjem dokumenata. Sta je to uplatnica?
U redu od 200 ljudi ima 50 onih koji su time zadovoljni (glasali za Vucica) i 85 onih kojima je svejedno (nisu glasali). Prema tome - TISINA. Ostali imaju prava da gundjaju.
Ja pokusavam vec 3 nedelje da predam zahtev, e usluga ne radi. Tako da nije da sam cekala poslednji momenat, ali u svakom slucaju u redovima necu stajati. Ziveo bicikl!
Svako malo uvode nova dokumenta i otimaju nam novce. Od nas se očekuje da trčimo ko magarci pred rudu i plaćamo nova dokumenta. Naravno uvek ima i takvih, a koji potom njaču na sav galas da je to trebalo uraditi što pre.
Sta je ovo? Botovi i na komentarima o izdavanju vozackih dozvola? Bas svi koji pisu su bili pametni i bas svi su otisli pre mesec ili par meseci?
Postoji jos uvek veliki broj vazecih vozackih dozvola izdatih od strane iste ove drzave i ljudi ne zele da im skracuju njihovo trajanje, ili da to skracenje bude sto manje - to je razlog sto se ceka "poslednji trenutak".
Preko sajta je E-uprave skoro nemoguce obaviti sta treba. Nije probem kompleksnost nego sto ne radi kako treba.
Odakle autoru clanka sada podatak da je potrebna fotografija? Vec godinama se za dokumente fotografise na licu mesta.
*bite se fasisti! Necu da je menjam sve dok ne istekne. Molim upucene da citiraju ovde clan zakona gde se tacno navodi da policajac moze napisati kaznu ako imate kod sebe vazecu pairnu (staru) dozvolu. Ako
Na osnovu komentara čitalaca dolazim do zaključka da onima koji su to uradili "na vreme" treba dići spomenik.Svaka čast ljudi, uspeli ste u životu. Zato vam je i dobro u životu kada vam je drago što sugrađani čekaju i po par sati.Sramota...
@Neko
Pre mesec dana sam promenila vozacku dozvolu, nisam cekala ni 15 minuta, posto cekate poslednji dan sad cekajte i 15 sati u redu. Nije juce receno da treba da se promene vozacke dozvole!
Cemu i zasto tolika ljutnja ?
U normalnim drzavama mogu bez cekanja da vadim dokumenta UVEK i KAD JA TO ZAZELIM .
U nedodjijama poput ove moram da gatam da li ce biti guzva na salteru , obaska sto moram da uzmem godisnji .
Odavno sam zamenio dozvolu i ne pogadja me trenutna situacija ali mi nisu jasni pametnjakovići koji prekoravaju stanovništvo što ranije nisu podneli zahtev. Možda neko nije dovoljno dokon da skače na svaki mig koji šalje administracija, možda nema vremena ili novca da bude savestan kao primerni gradjani koji sve rade na vreme. Stvar je u tome da dokumente radi kada ko za to ima mogućnosti a sistem ne sme da padne bez obzira na broj zahteva. Neka se omogući zakazivanje putem interneta i dostavljanje dokumenata poštom. Beskrajni redovi u XXI veku i eri digitalizacije su jednostavno nedopustivi. Država je dosta skupa i zahtevna i zauzvrat mora mnogo bolje da funkcioniše kada su njene dužnosti u pitanju.
Vidim sve neki hejterski komentari, što nisu ovo, što nisu ono - građani su krivi. Možda to pokazuje koliko smo ozbiljno bolesni. Prihvatili smo da smo mi krivi (u ostalim gradovima nema tog problema - čisto sumnjam da su oni toliko drugačiji od novosađana). Ustvari, niti treba ti ljudi da "žure", niti činovnici da rade prekovremeno. Dovoljno bi bilo samo da je napravljen JEDNOSTAVAN a upotrebljiv online servis (za koji ti ne treba čitač kartica ili nešto slično) i gužve bi se desetkovale. Neko bi uradio sam, nekome prijatelj, kum, rođak ...
Ja bih svima ovima sto su cekali do poslednje nedelje oduzeo dozvolu na mesec dana pa ce nauciti da dolaze na vreme kad budu malo vise pesacili. Podneo sam zahtev i podigao je za 15 minuta pre pola godine.
Neka podignu plate Policiji, pa da vidiš kako će sistem da stoji i ne pada.
Jednaku situaciju imamo u zdravstvu, tihi štrajk i izbegavanje vršenja usluge.
Ali, to osete samo oni koji budu u toj situaciji. Zdravi nemaju pojma šta se dešava.
Čekamo i profesore, pa da se ide u generalni.
A on nek priča svoje priče kome god hoće. A poljupce nek šalje nekom drugom, ovim botovima desno, što lupaju minuse.
Pre mesec dana sam promenila vozacku dozvolu, nisam cekala ni 15 minuta, posto cekate poslednji dan sad cekajte i 15 sati u redu. Nije juce receno da treba da se promene vozacke dozvole!
Prema poslednjem popisu iz 1988. Novi Sad je imao 350.000 stanovnika odnosno pre bezmalo trećine veka. Sada je duplo veći. Ili neko misli da je vreme stalo samo za Novi Sad ?
Pre mesec dana sam na prvu informaciju preko radija svratio na liman.
Predveče nije bilo žive duše. U objektu sam proveo ukupno 10 minuta, sa sve popunjavanjem uplatnica i uplatom. Na šalteru nije bilo nikog.
Za 10 dana sam dozvolu podigao za bukvalno 5 minuta.
Zar stvarno neko misli da sistem njega čeka da se smiluje da dođe da promeni dokument.
Što se mene tiče i treba da stoje u redu minimum 15 sati da im dođe iz du... u glavu.
Zašto produžavati radno vreme i te ljude prekovremeno plaćati, bespotrebni trošak države, kada se sve to moglo i ranije obaviti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
FOTO: Na Limanu i dalje beskrajni redovi za zamenu vozačkih, sve otežava sistem koji pada
Autor: Sara Todorović
Novi Sad
•01.06.2017.
•12:07 > 09:03
Komentari 106
/
brojevi na koje se niko ne javlja su oni ostavljeni za povlastene, rodbinu, prijatelje, komsije/ne mogu nikako da ih skinu sa vrata ba su se dosetili da svaki dan unapred ostave neke brojeve/
... a najvise za ove bez obraza bezobrazne botine koji obavljaju sve za 10 minuta
Nikola81
Lala
Oko 3,5 milliona vozaca x 10€ = 350 milliona €.
Treba objasnjenje...?
blagovremena
Liman3
Po važećem propisu zahtev za novu vozačku se podnosi NAJRANIJE mesec dana pre isteka stare, sem u posebnim okolnostima koje se moraju pismeno pravdati.
Tako da NIJE narod kriv ovaj put, činjenice ne podržavaju tvoju logiku.
Sneža
Dostojevska
Limanac
Liman2
Eto niste platili pre toliko pa vas je sacekalo sada...ali zar je to razlog da cekate zadnji momenat??? Znaci da je zadnji dan bio 22 avgust vi bi svi dosli 21 avgusta i stali u red???
Karlovcanin
Sir Nose
Kaja
Liman2
A to vađenje da nisu bili obavešteni i da ne gledaju svi tv i ne čitaju novine je glupost...Kako su sada obavešteni i stoje u redu, ko ih je sada obavesti jadne?
A što se tiče ovog drugog.. Po vašem bi onda trebalo da zadnjih dve nedelje pre isteka roka zaposle na svakog građanina Novog Sada po jednog službenika koji će čekati samo njega da gospodin dodje bas kad se njemu prohte.
Malo bezobrazno i samozivo razmišljanje.
Nella
Da vam ne bude teško, kopirajte ili napišite neki smislen komentar i posetite ovu adresu:
http://www.parlament.gov.rs/narodna-skupstina-/kontakt.939.html
Izrazite svoj bunt i postavite adrese poslanika i ministara koje znate.
Novosadjanin
I vlast i Vucic i policija i sistem i pare i administratori koji rade u policiji i ne znaju da poprave sistem kad padne i svi u pm.
Samo ste vi svi u pravu jadni neobavesteni!
Nista onda sedite na betonu i cekajte, ponesite satore i pribor za kampovanje i uzivajte.
Prvo se zahvalite svima koji su glasali za SNS, a pretpostavljam da ih u tim redovima ima vise od 80%, a onda lupajte glavom o zid i budite ljuti sami na sebe jer cekate minut do dvanaest za sve. Rezervisite odma mesto i za pasose, posto verovatno niste obavesteni da vam isti isticu za mesec dana.
Pićuka
Alex
B
Pošto kao što rekoh pomagala sam silnim kolegama a o rodbini da i ne govorim čisto vam navodim neke primeree od milion da vam pomognem
Primer 1: Čipovane L.K. su krenule pre 5 godina moja baka želi odmah, ja negde pročitam da može termin da se zakaže preko e-uprave, registrujem joj nalog i zakažem termin. Za sebe nisam vadila novu l.k. sve dok mi je papirna važila što je bilo do pre nekih 1,5 god. Hoću isto da zakažem termin, cvrc ne može taj e-mail jer sam ga koristila za bakin nalog nekih 3 godine pre moje registracije čega se nisam odmah setila. Ok registrovala sam na drugi e-mail .
Primer 2: Krenula ova ludnica sa knjižicama izmedju ostalih pomažem i ujaku da podnese zahtev pravim mu i e-mail jer on to ništa nema ali ne možemo da registrujemo jer dobija istu poruku kao ti vezano da jmbg. Ja ga isto pitam jesi li nekada... on naravno odgovara da nije, pa on to ni ne zna itd. Zatim ga pitam kada si vadio čipovanu ličnu, on odgovara pre koju godinu, naravno sledi pitanje kako i gde si išao, on odgovara....."pa jao kum Pera) mi je nešto bio zakazao termin bla, bla. Suština je da mu je kum Pera tada pre xy godina napravio nalog da mu pomogne javio mu termin a moj ujak nije imao pojma ni kako se to radi.
Što se tiče podrške potpuno si upravu da su trebali da ti odgovore. Meni su uglavnom odgovarali u toku istog ili najkasnije sutrašnjeg dana. Pisala sam im na office@deu.gov.rs
:)
Liman2
Sta, jel skuplja pare za novu vozacku dozvolu godinu dana?
Posto se toliko vec prica o novim vozackim dozvolama.
Kakve veze ima jel ima para ili nema?!
Zeljko
Toliko o nasoj naprednoj upravi...
sistem
/
neko vam je dodelio broj spreman za botove
Takimaki
Jovan
Jovan
Jovan
Vozac
Comi
Maxa
Takodje ako sam"zaboravio" sifru moj email bi trebao da postoji u bazi...a ne postoji.
Znaci nije do mene nego do loseg sistema. Kao dokaz tome, na moj e-mail vec vise od par dana nemam nikakav odgovor od podrske !
Toliko o tome !
Liman2
Sta ste cekali do sada?
Imali ste vremena na pretek...ja sam dozvolu zamenio pre mesec ipo dana za bukvalno 10 minuta!
Kada sam dosao posle podne nikoga nije bilo ona zena sto radi sama, smorila se, bio sam prvi na redu, preko interneta sam video sta sve treba da platim,tako da sam dosao sa vec placenim uplatnicama.Zena odradila sve za bukvalno 5 min, i to sve sa slikanjem!
Dosao za desetak dana opet opusteno usao i opet prvi na redu..uzeo dozvolu za 5 min i izasao. Da ste i vi tako uradili ne bi sad cekali ceo dan u redu.
I nije kriv ni sistem, ni vlast, ni bilo ko i bilo sta drugo nego samo vi, jer za sve cekate zadnji momenat.
evgenije
Kaja
d
Blago vama sto ste sve obavili na vreme, ali na koji nacim smo mi kao trebali da budemo obavesteni da vozacku treba zameniti. Na vozackoj pise da traje do 2019, ko se jos raspituje da li je mozda treba promeniti dve godine ranije.
A da, svi citaju novine i gledaju tv. Ko to ne radi, nije normalan, i treba da plati kaznu.
hk
brod ludaka
Jasmina
novosadjan
Ja odradila na vreme
Nella
Ljudi, urazumite se!
Vama "država" USKRAĆUJE prava, a to je poništenje važeće vozačke dozvole za koju je plaćena naknada za izdavanje i određen rok važenja!!!
Pa čekao se poslednji momenat da bi neko iz vlasti presekao tu ujdurmu i zaštitio i građane i radnike MUP-a. Ali očigledno u vlasti nema normalnih!
Ovim gestom se inače, i u budućnosti stvaraju redovi i maltretiranja, jer će se i sve sada izdate vozačke istovremeno i menjati!!! I opet po građanima i radnicma MUP'a. Zbog nekoliko usijanih budala na vlasti.
Talac
2. Sve se radi u poslednji cas - tipicna srpska posla. Ja sam moju dozvolu zamenio pre 2-3 godine, vec sam i zaboravio na to. Knjizicu odradio pre tacno godinu dana, pre guzvi. Registrujem kola uvek najranije moguce - 30 dana pre. Jbg takav sam. Nemam turskih gena.
PLIDNEM
Aleksandar
I onda čitaš ovde izlive gnoja, gomile botova, kako smo mi ustvari budale, a ne oni koji su ovo smislili. Mo'š misliti, oni su to objavili još kad ikad da se dozvole moraju promeniti... Ja ću opet pitati, sa svesnim rizikom da ću nekog pomahnitalog bota zdravo najediti, zašto??? Zar nije potpuno normalno da građani, kako im ističe određeni dokument, u ovom slučaju vozačka dozvola, kada dođu da ga obnove dobiju ga u novom izdanju, pa neka taj proces traje još 4 godine, koliko bi bilo potrebno, da se sve papirne dozvole zamene??? Zašto je potrebno svesno napraviti haos, umesto da se u PU, za mesec dana, izda hiljadu dozvola, ili nešto više, svesno se ljudima stavlja omča oko vrata i traži se od njih da urade nemoguće tj da odrade 50 puta više zahteva. Da ne jedim više... Kad mi toliki ovde kažu da sam pijan, da legnem u blato i počnem da se valjam.
Pokemon
Recimo ja 4x sam cekao ceo red celo pre podne i izlazio sa posla jer su im svaki put kompjuteri "padali" a inace sam na vreme sredjivao sva ta domumenta.
Uteha je da ce sve ici brze i vise i bolje :)
B
Ja
I ko je ovde luud?
B
1.maj
koliko sam ja primetio, a živim dovoljno dugo u ovoj "državi", ovde retko šta funkcioniše!
Zar je bolje stanje u zdravstvu(zakazivanje preko kol centra)?
U prosveti (imenovanje direktora Karlovačke gimnazije)?
U sudstvu (Savamala, grafit u Gimnazijskoj, atentati...)?
Da ne pominjem bezbrojna kršenja prava radnika, neisplaćivanje zarada itd itd.
Da ima i naše krivice, ima je, ali samo u tome što pravdu ne uzmemo u svoje ruke.
PROMENA SISTEMA!
Limanac
Tako i za pasose! Verovatno ce u junu i julu nociti ispred i dolaziti u 4h ujutru da stanu u red!
Sta vi niste znali u martu ili apriku da cete morati da produzite deci ili sebi pasose?
Ma daaaaj...Srpska posla...sami sebi prave sr**nja uvek i u svemu. Posle su svi drugi krivi.
Sasa
za sve vas sto ste
naivcina
Che
Pa, ako je država izdala neki dokument, mora se toga i pridržavati, a ne poništavati i blamirati i sebe i građane.
To govori više o državi i onima koji su ostali da životare u njoj!
Miljan
Čuvajte živce, ajd uzdravlje!
bdfdfdh
Ana
Krivica je svakog od nas što ovakve stvari ne radi na vreme, menjanje vozačke traje više od godinu dana ali mi volimo da čekamo u redovima...
Maxa
Od Maja pokusavam da izvadim vozacku.
-Dodjem prvi put popodne , kazu " Moras doci ujutru u 8:00"
-Dodjem za par dana ujutru u 8:00, kazu mi : "Moras doci u 7:00"
-Treci put dodjem u 6:30 : Kad ono red ofd 500 ljudi.
-Kupim elektronski citac kartice, odem na sajt ministarstva da online podnesem zahtev :
Ne radi im registracija na sajt, moj JMBG navodno vec neko koristi, ne odgovaraju na mail, a na telefon se niko ne javlja.
Toliko o "PADU SISTEMA" !
Mika
Mici
ФИРМА 1989
Redovi- NStradicija
Tako da to nije vest.
Vest bi bila da gradjani u MUP NS dobijaju svoje dokumente odmah i bez redova kako to funkcioniše u ostalim gradovima u Srbiji
Ja sam bio iznenadjen kada sam saznao da Begradjani,Nišlije , Kragujevčani i svi ostali dobijaju svoja dokumenta bez čekanja u redovima...
Komplikovana procedura za izdavanje svih vrsta dokumenata je specifičnost Policijske uprave u NS koja je već postala tradicija
upucen
Dragan Višekruna
J.I.
Dragan
Zato su takve guzve. Problem je i zastarela oprema koja je dobijena, ali lose rasporedjena.
Nadam se da ce novi nacelnik napraviti red u onom javasluku.
Zoran
Guzve su trebale da se pretpostave s obzirom da je 10-ti Jun blizu.... organizovani kao talibani.
niko
Daju mi atest za tng u kolima na 10 godina pa me teraju da opet platim atest za 5 godina pa ko je ovde lud? Zato čekam zadnji momenat, iz revolta prema lopovskom sistemu.
Mile
Ali mnogo je ljudi koji nemaju vreman da ovo odrade.
A ja vam garantujem populisticki potez vodje, sad ce produziti makar na godinu dana uz obavezno pustanje iz zatvora svoje nove dilerske ekipe...
Mr.No
Mislilac
xx
Era Ojdanic
Cekanje
Ja bih svima ovima sto su cekali do poslednje nedelje oduzeo dozvolu na mesec dana pa ce nauciti da dolaze na vreme kad budu malo vise pesacili. Podneo sam zahtev i podigao je za 15 minuta pre pola godine.
Nema sta pravi si Supermen .
The Hun
/
Tea
Ovim komentarima pa se pitam ko su onda ovi ljudi sto cekaju svaki dan po ceo dan !? Ili ste mozda samo botovi pa zaradjujete za sendvic ...cuj moze preko portala ali treba da imas citac licne karte
Nervirach
Jovan
ološ
Krivi su i za pad kompjuterskog sistema jer ne su bili dužni da ga instaliraju da ne pada.
Ova vlast je savršena samo u marifetlucima kada novac iz budžeta prebacuju u sopstvene džepove. To rade kreativno, brilijantno što mi je potvrdio finansijski forenzičar koji se obučen, školovan za praćenje tokova novca.
?
NikT
Dr
Boli ih đ..a
Ali zato, nemoj neko da je dobacivao zgodnim devojkama u redu, jer će odma' u apsanu..Zakon mora da se poštuje.
John Smith
fred
Ns
mommentum
Zašto su čekali poslednji momenat?
Zato .
Limanac
@Neko
каћан
Све данас ћу, сутра ћу, а блеје којекуда без обавеза.
devet krugova pakla
Srafciger
Postoji jos uvek veliki broj vazecih vozackih dozvola izdatih od strane iste ove drzave i ljudi ne zele da im skracuju njihovo trajanje, ili da to skracenje bude sto manje - to je razlog sto se ceka "poslednji trenutak".
Preko sajta je E-uprave skoro nemoguce obaviti sta treba. Nije probem kompleksnost nego sto ne radi kako treba.
Odakle autoru clanka sada podatak da je potrebna fotografija? Vec godinama se za dokumente fotografise na licu mesta.
Cale
Joka
Zvolado
Miljan
Zvezde Granda
Pre mesec dana sam promenila vozacku dozvolu, nisam cekala ni 15 minuta, posto cekate poslednji dan sad cekajte i 15 sati u redu. Nije juce receno da treba da se promene vozacke dozvole!
Cemu i zasto tolika ljutnja ?
U normalnim drzavama mogu bez cekanja da vadim dokumenta UVEK i KAD JA TO ZAZELIM .
U nedodjijama poput ove moram da gatam da li ce biti guzva na salteru , obaska sto moram da uzmem godisnji .
Godo
NS
Nebitno
xxx
Limanac
Na čemu si ti?
Novi Sad je na popisu 1991 imao 180000 stanovnika.
Ivan
Za štrajk
Jednaku situaciju imamo u zdravstvu, tihi štrajk i izbegavanje vršenja usluge.
Ali, to osete samo oni koji budu u toj situaciji. Zdravi nemaju pojma šta se dešava.
Čekamo i profesore, pa da se ide u generalni.
A on nek priča svoje priče kome god hoće. A poljupce nek šalje nekom drugom, ovim botovima desno, što lupaju minuse.
Neko
Vojvodina Republika
Mile
sasans
Predveče nije bilo žive duše. U objektu sam proveo ukupno 10 minuta, sa sve popunjavanjem uplatnica i uplatom. Na šalteru nije bilo nikog.
Za 10 dana sam dozvolu podigao za bukvalno 5 minuta.
Zar stvarno neko misli da sistem njega čeka da se smiluje da dođe da promeni dokument.
Što se mene tiče i treba da stoje u redu minimum 15 sati da im dođe iz du... u glavu.
Zašto produžavati radno vreme i te ljude prekovremeno plaćati, bespotrebni trošak države, kada se sve to moglo i ranije obaviti.
Komentari čitalaca na objavljene vesti nisu stavovi redakcije portala 021 i predstavljaju privatno mišljenje anonimnog autora.
Redakcija 021 zadržava pravo izbora i modifikacije pristiglih komentara i nema nikakvu obavezu obrazlaganja svojih odluka.
Ukoliko je vaše mišljenje napisano bez gramatičkih i pravopisnih grešaka imaće veće šanse da bude objavljeno. Komentare pisane velikim slovima u većini slučajeva ne objavljujemo.
Pisanje komentara je ograničeno na 1.500 karaktera.
Napiši komentar
NAJČITANIJE U POSLEDNJIH 72H